Klantenservice

Voor vragen en ondersteuning kunt u uiteraard terecht bij onze klantenservice.

Deze is te bereiken via het formulier of anders door gebruik te maken van ons e-mail adres: [email protected]

 

 

1 Retouren en herroeping
1.1 Hoe kan ik mijn order herroepen?

U kunt uw order herroepen onder de volgende condities en voorwaarden:

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde door ons retour ontvangen is.

(Onderstaand formulier alleen gebruiken en toesturen wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Herroepingsformulier

 

2 Corona Virus
2.1 Wat gebeurt er tijdens het leveren van producten aangaande het corona virus?

Tijdens het afleveren van uw pakket zal het volgende gebeuren:
 
1: De bezorger heeft een zending waarvoor getekend moet worden (Handtekening voor ontvangst)
2: De bezorger geeft aan dat hij/zij in verband met Corona de handterminal niet kan/mag overhandigen
3: De bezorger vraagt of hij/zij zelf voor ontvangst mag tekenen namens de ontvanger

 • Bij akkoord: de bezorger vraagt om de naam van de ontvangen en om de drie laatste tekens van zijn/haar ID-kaart/paspoort/rijbewijs en vult dit in. Dit geldt als afleverbewijs. 
• Bij geen akkoord: de bezorger geeft de ontvanger aan dat de zending retour afzender gaat.

2.2 Hoe zit het met de voorraden in deze periode?

Onze toeleverancier heeft op dit moment voldoende voorraad en wij krijgen nog dagelijks geleverd door onze fabrikanten. Wij zien echter wel een sterke stijging in producten welke nodig zijn bij het inrichten van thuiswerkplekken. Denk hierbij aan monitoren, headsets, toetsenbord en muis, webcams en notebooks/desktops. Mocht de situatie omtrent onze voorraad veranderen dan zullen wij dat melden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »